Kategorije

Mario Drmać najbolji komentator #W101010 kampanje

Mario Drmać, direktor sarajevskog Pozorišta mladih pobjednik je Microsoft #W101010 kampanje. On je u proteklih dvadeset dana u konkurenciji devet drugih Windows 10 komentatora, privukao najveću pažnju javnosti te se istakao originalnošću svojih postova. #W101010 kampanja generirala je više od 130 različitih postova, putem kojih su komentatori iz različitih gledišta otkrivali funkcionalnosti novog operativnog sistema koje korisnicima izrazito olakšavaju rad na raznim digitalnim platformama. Partner kampanje bio je Imtec d.o.o. koji je obezbijedio 10 Acer uređaja sa Windows 10 sistemom, a impresije svih komentatora mogle su se pratiti unošenjem #W101010 u Facebook pretraživač ili putem Facebook stranice Microsoft Bosna i Hercegovina.

Pobjednik se birao prema sveukupnoj posvećenosti kampanji – broju objavljenih postova, originalnosti i karizmatičnosti postova, relevantnosti postova u odnosu na temu (Windows 10 i Acer uređaj), te uključenosti drugih ljudi na njihovim ličnim profilima, ali i na FB stranici Microsofta. Mario se po svim ovim kriterijima pokazao kao najbolji. Međutim, svi ostali učesnici su zaista nadmašili naša očekivanja i jednako im se zahvaljujem u ime Microsoft kompanije“, izjavila je Elena Kovačević, marketing menadžer Microsoft Bosna i Hercegovina.

Microsoft - Proglasenje pobjednika #W101010 kampanje (3)

Pobjednik #W101010 kampanje, Mario Drmać, rekao je da je oduševljen kampanjom. “Svoj zadatak sam gledao kroz svoju, glumačku perspektivu, što sam i prenio na postove koje sam pisao. Bilo mi je zabavno istraživati i pisati o Windowsu 10. Zahvaljujem se svojoj djevojci Alisi i psu Todu koji su uveliko doprinijeli mojoj pobjedi, kao i Microsoftu i Imtecu na pruženoj prilici za učešće“, istakao je Drmać.

Ostali Windows 10 komentatori bili su pjevačica Dalal Midhat Talakić, strategista modnog biznisa i brand managementa, Fuad Backović Deen, novinarke i menadžerice, Emele Burdžović i Erna Saljević te jedan od osnivača brenda Mucha Lucha Sarajevo, Srđan Radanović. Uz njih u kampanji su sudjelovali novinari i urednici, Adnan Čomor (N1 TV) i Goran Milić (informatički portal Info.ba), bh. glumac i muzičar, Kemal Čebo te kompozitor i vlasnik Muzičke škole “Basics”, Đorđe Jovančić. Pored privatnih profila komentatora, postovi sa hashtagom #W101010 su objavljivani i na Facebook profilu kompanije Microsoft Bosna i Hercegovina.

Microsoft - Proglasenje pobjednika #W101010 kampanje (1)

Windows 10 najnoviji je operativni sistem kompanije Microsoft koji je od 29. jula 2015. godine dostupan u 190 zemalja i na 111 svjetskih jezika te predstavlja prvi “univerzalni“ operativni sistem koji se nalazi na širokoj lepezi uređaja, od pametnih telefona i tableta do prijenosnih i stolnih kompjutera. Nedugo nakon izlaska Windows 10, Microsoft je predstavio i programski paket Office 2016 koji donosi nove verzije kompjuterskih aplikacija kao što su Word, PowerPoint, Excel, Outlook, OneNote, Publisher i Access. Office 2016 u kombinaciji s Windows 10 predstavlja dosad najpotpunije rješenje za rad, koje korisnicima omogućuje da ostanu u kontaktu s onime što je važno — prijateljima, porodicom i projektima.

Kompanija Microsoft osnovana je 1975. godine, a danas je vodeća svjetska kompanija u proizvodnji softvera, uslugama i rješenjima koja pomažu pojedincima i kompanijama da u potpunosti ostvare svoje potencijale. Za više informacija o Microsoftu, posjetite Web stranice http://www.microsoft.com/bs-ba/ ili http://www.microsoft.com/presspass/.

Oznake: ,
<
dub

Dubioza Kolektiv-Free mp3 i Digitalno komuniciranje

>
Sat kodiranja 2015 (1)

Više od 20 hiljada mladih @ Sat kodiranja 2015

gallery_110795_11-1200x800

Preporuka

Galerija 11/07/95 na prvom mjestu među svim kulturnim,...