Kategorije

Belma Tvico-Stambol: “Biti dio Fashion Week-a u Parizu – nezaboravno iskustvo”

Nakon što mi je suprug Adi predložio put na sedmicu mode u Parizu, bila sam veoma happy da ću imati priliku doživiti tu atmosferu. Još kad mi je par dana prije polaska saopštio da je dobio pozivnice ze revije Jean Paul Gaultiera i Zuhair Murada, mojoj sreći nije bilo kraja. Na sedmici mode Haute Couture za sezonu proljeće/ljeto 2014 koja se održala u prijestolnici mode Parizu od 19.01-24.1.2014. godine bila sam počašćena da uživo pogledam neke od revija.

1530319_10152162182658442_1468092488_n

Na samom aerodromu u Parizu, sa razglasa sviraju francuske šansone, jedna od poznatih Edit Pjaf: Divan osjećaj biti u Parizu. Odlazim do sjedišta  J.P.Gaultiera kako bi  preuzela pozivnice koje mi je obezbjedio suprug. Tek tada sam shvatila da ću zaista gledati reviju koju sam do sada imala priliku gledati samo putem Fashion TV.

1538760_10152168738688442_942065404_n

Hodali smo malo ulicama, otišli do Notre Dame katedrale, pravim par slikica, a zatim slijedi dolazak pred Ajfelov Toranj. Izlazimo iz metroa i pred nama svijetli trepereći, jer je tačno 18h i treperi par minuta kada je puni sat. Jednostavno uživamo iako malo hladan vjetar uz rijeku Seine-u puše. Dolazimo pomalo umorni u hotel i počinjemo sa smišljanjem kombinacija za naš dnevni look.

1531657_10152157529063442_621254063_n

Slijedeći dan su na programu revije. Pred Chanelovu reviju na stotine fotoreportera, novinara, modnih bloggera, i onih koji žele osjetiti atmosferu. Svi se slikaju i žele biti viđeni. Dosta njih želi da se slika sa mojom sestrom Aidom i sa mnom. Neobični jer nosimo moje kreacije Pitaju koji je dizajner, čija je torba koju nosimo i cipele. Poslije revije fotoreporteri trče za manekenkama koje isto tako trče na naredne revije za koje su bukirane.

chanel2

1781216_10152168738978442_552810547_o

Nakon revije Chanel hodamo po kvartu gdje se nalaze poznate modne kuće i dizajneri. Zastajem pred ateljeom mog omiljenog dizajnera Elie Saab. Ljubazno osoblje-obezbjeđenje vam otvara vrata, a prodavačice u bijelim mantilima, kao da ste u stomatološkoj ordinaciji. Sve sija a pogotove njegove haljine. Cijene sitnice, od 8.000€ pa prema goreJ. Upoznajem ljude iz njegovog menadžmenta i daju mi pozivnicu za njegovu Ready to Wear kolekciju u martu.

saab6

Nakon što sam predstavila sebe i Sarajevo, izražavaju želju da posjete BiH i Sarajevo tokom SFF-a. Dolazim i do drugog omiljnog dizajnera, također libanonca Zuhair Murada gdje je u toku kasting za reviju kojoj ću prisustvovati 2 dana kasnije. Jedva čekam. Nakon svog blještavila potreban nam je predah. Blizu je Champs Elysees i uz kafu, pizzu i francuski desert sabiram utiske. Lagana šetnja do Triumfalne kapije. Uživamo. Ukrcavamo se na brod i idemo na plovidbu Seine-om po noći. Sad znam zašto Pariz nazivaju gradom svjetlosti.

saab1

Treći dan, revija Elie Saab i Jean Paul Gaultier. Zvanice stižu pred Elie Saab reviju i glamour kakav se viđa samo na crvenom tepihu. Dame su prelijepe, neke imaju garderobu i bunde sigurno vrijednosti preko 100.000€, izlaze iz crnih limuzina, blicevi aparta sijevaju. Novinari ponovo slikaju mene i moju sestru. Ona u mom  crnom kombinezonu, a ja u crnoj haljini sa bijelim Haute Couture kaputom sa ručno prišivenom čipkom koju sam namjenski pravila sebi za Pariz.

eliesaab4

eliesaab1

Prelazimo cestu i sjedamo u restoran odakle se pruža prelijep pogled na Ajfelov toranj. Vrijeme je ručka i svi od 12-14h izlaze iz svojih kancelarija i sa kolegama ručaju. Dolazak pred J.P Gaultiere show. Izlazimo iz taksija i hrpe novinara pred nas sa fotoaparatima, mi kao da smo u Hollywood-u. Revija ekstravagantna kao i sam JPG.

jpg5

Zvijezda revije je burlesque plesačica Dita von Theese koja izlazi u leptirovom kostimu. Navečer odlazimo na Montmartre, slikarsku četvrt, a iznad njega, ispred crkve Sacre Coeur pruža se predivan pogled na grad svjetlosti. Šteta pa počinje padati kiša. Kupujemo po neki suvenir i idemo lagano do hotela. Valja se pripremiti za još jedan dan. Četvrti dan je prvi put sunčan osvanuo. Jedva čekam modnu  reviju libanskog kreatora Zuhair Murada. Revija je bila održana preko puta muzej Louvra u Beaux Art Palais. Dolazimo pred ulaz i ponovo novinari mole da nas slikaju. Aida nosi sivu haljinu i sivi mantil, a ja sam u svom bijelom Haute Couture kaputu i kratkoj sivoj haljiini prekrivenom tamno plavom čipkom.

1017159_10152159662163442_1524573222_n

Nepropuštam nijedan detalj, širom otvorenih očiju upijam sve, analiziram ljude i njihove reakcije. Posmatram kupce koji uredno bilježe haljine koje žele za sebe, sada sam još motiviranija da i ja u skorije vrijeme imam reviju u Parizu. Nakon revije prilaze mi kupci Zuhair Murada i pitaju za moju haljinu koju nosim, iz koje je Muradove kolkcije? Nakon  što im kažem da je to moja haljina, pitaju po drugi put jer ne razumiju. Razmjenjujemo kontakte i obečavaju da će posjetiti Sarajevo i moj studio. Govore mi,ako su moje haljine ovakve, da obavezno trebam da imam salon u Parizu.Poslije revije pravimo još par fotografija za uspomenu u Muzeju Louvre.

zuhair2

Ostatak dana provodimo u šopingu u poznatoj robnoj kući Gallerie Lafayette gdje su locirani svi najbitniji brandovi, a na odijelu gdje se nalaze torbe krcato od turista iz cijelog svijeta. Svi kupuju markirane torbe, kao da koštaju 10-20€ a ne 1000€ pa naviše. Očito da im je jeftinije u Parizu ili iskorištavaju Tax Free kupovinu-

eliesaab

Sutra ujutru napuštamo Pariz uz iste zvuke šansona koje su nas i dočekale. Govorim sebi da se čim prije vračam, ali sa vlastitom revijom, u nadi u skoro viđenje sa Parizom.  AU REVOIR

Oznake:
Msc cruise, juni 2013 171

Naida Kundurović na krstarenju: “Tako snažan, a...

382156_10151209235339022_763996342_n

Alma Telibečirević: “California – savršen...