Kategorije

Kaftan Studio: “Slijedile smo svoje ideje i ostale dosljedne svome autorskom izrazu, te smo još jednom dobile potvrdu da je to naša formula za uspjeh”! #showroomQatar

Kaftan Studio je od 01.03. – 04.03. imao showroom u Dohi gdje su se predstavile sa haute couture kolekcijom. Nermina i Emina napravile su veliki uspjeh ovom kolekcijom, predstavivši ne samo sebe, nego i BiH. Za Backstage.ba vlasnice Kaftan Studia Emina Hodžić-Adilović i Nermina Hodžić prenose utiske iz Qatara, predstavljaju kolekciju sa kojom su se predstavile, ko je sve gledao njihov autorski rad, da li je ovo samo početak nove saradnje, također prenose svoje lične utiske, a govore i o načinu odjevanja žena u Qataru kada su na ulici, te kada su u privatnoj varijanti.

Backstage: Sa kojim kreacijama ste se predstavile na showroomu i zašto ste odabarale baš te?
Predstavile smo se sa dvadeset haute couture haljina. To je ponuda Kaftan studia koja je jednaka za Sarajevo, Beč, Milano, Pariz, Dohu ili New York. Te haljine su odabrane kao naša preporuka za sezonu proljeće/ljeto 2014.

03 - Detalji kolekcije

Backstage: Koja klijentela je dolazila da pogleda haljine, kakvi su bili komentari, da li su iznenađeni ili ne kreacijama, da li su očekivali nešto drugo?
Showroom se desio u Couture vili čija vlasnica redovno organizuje prezentacije kolekcija za dizajnere iz Dohe, Bahreina, Kuwata, Ujednijenih Arapskih Emirata… Bio je poluotvorenog tipa za odabranu klijentelu koja je dolazila isključivo uz predhodnu najavu ili pozivnicu.To je mjesto gdje se žene opuštaju i uživaju u dizajnerskim komadima. S obzirom da se radi o odabranim klijenticama, koje na vikend shoping odlaze u Pariz, London ili New York, naš dizajnerski senzibiltet i autorski izraz je fantastično prihvaćen jer je donio dašak Evrope u njihov grad. Prije pripreme kolekcije za Dohu dobro smo se  informisale, iako su nas mnogi prije odlaska savjetovali da radove prilagodimo Istočnjačkom stilu, ipak to nismo učinile već smo se odlučile da kolekcija koju ćemo prezentirati bude beskompromisna i da se držimo našeg prepoznatljivog autorskog potpisa, što se u konačnici i pokazalo kao pun pogodak. To je našu izložbu učinilo još intersantnijom za klijentice, drugačijom i privlačnijom u odnosu na druge izlagače.

02 - Pripreme za Showroom

Backstage: Da li ste imali vremena raspitati se koliko znaju o modi u BiH?
Da, imali smo priliku raspitati se, oni apsolutno nisu upoznati sa modnom scenom u BiH. Njihov prvi susret sa nama je ujedno bio i prvi susret modne scene Bosne i Hercegovine i Qatara. Sa našom prezentacijom smo zainteresovale klijentelu tako da smo sigurne da će dame iz Dohe prilikom posjete BiH tražiti dizajnerske komade domaćih dizajnera i prozvođača Made in BiH.

01 - Pripreme za Showroom

Backstage: Kako se dame u Dohi oblače, u raznim prilikama?
Za dame u Dohi street fashion je abaya (crna duga haljina koju oblače preko odjeće), međutim kada se se nađu u privatnom okruženju i u društvu samo sa ženama, to je pravi vanity fair. Poput scene iz nekog filma, odlažu se abaye i prezentiraju se posljednji svjetski trendovi.

05 - Chillout at Katara beach

Backstage: Da li je ovo samo početak nekih budućih projekata u ovom aranžmanu?
Da, ovo je početak. Uskoro slijede novi interesantni projekti o kojima ćemo govoriti više kada za to dođe vrijeme.

06 - Doha at night

Backstage: Općenito impresije ovim što ste napravile, vaše lične?
Slijedile smo svoje ideje i ostale dosljedne svome autorskom izrazu, te smo još jednom dobile potvrdu da je to naša formula za uspjeh.

04 - Susret sa ekipom kompanije David Webb iz New Yorka

Oznake: , ,
<
TT3

Doživite Brazil sa AR tehnologijom UniCredit banke

>
Put 1

Damir Imamović – iskustva sa prvog Ethno India

20150902_131007775

Preporuka

Kako postati video editor – by Amil Hujić?