Kategorije

Doživite Brazil sa AR tehnologijom UniCredit banke

UniCredit Bank  prvi put je javnosti u Bosni i Hercegovini predstavila  AR tehnologiju u sklopu Turneje trofeja UEFA Champions League u oktobru prošle godine. Tada su se posjetioci izložbe “ Walk of Champions” okušali u virtuelnom igranju s loptom s virtuelnim igračima. Uz pomoć digitalne agencije iz BiH UniCredit Bank je odlučila da ponovo pokuša nešto slično kako bi posjetiocima priuštili i virtuelnu zabavu. O AR aplikaciji razgovarali smo sa direktoricom Marketinga i komunikacija UniCredit Bank, Selmom Riđanović – Kenović.

Selma Riđanović - Kenović

Backstage: UniCredit Bank je vodeća banka na našem tržištu, uvijek iznova nudite nešto novo svojim klijentima, da li je teško biti sve bolji i bolji?
Ima jedna poslovica koja savršeno odgovara na ovo pitanje: “Trebalo mi je 20 godina, da ostvarim uspjeh preko noći. “ Ono što je UniCredit Bank danas, rezultat je dugogodišnje primjene uspješnog modela poslovanja, koji između ostalog podrazumijeva i kontinuirano usavršavanje na svim područjima. Stoga je konstantni napredak sastavni dio poslovanja UniCredit Bank, jer se i navike naših klijenata stalno mijenjanju, samim time mi moramo pratiti njihove potrebe i ponuditi im konkretna rješenja za izazove s kojima se suočavaju u svakodnevnom životu.

oaru

Backstage: Trudite se da budete u trendu, da pratite puls svojih klijenata, tako je i ovaj put, kada u saradnji sa Visom organizujete nagradnu igru ”UniCredit Bank i VISA vode Vas u Brazil”, da li ste zadovoljni interesom koji vlada za ovu igru?
Nagradnom igrom “UniCredit Bank i VISA vode Vas u Brazil” obezbijedili smo našim klijentima da uz jednostavnu kupovinu putem VISA kartica UniCredit Bank na bilo kojem prodajnom mjestu u Bosni i Hercegovini  i/ ili izvan zemlje, istovremeno imaju i mogućnost da budu nagrađeni atraktivnim nagradama, ukoliko naprave minimalno jednu transakciju u iznosu jednakom ili većem od 10 KM. Najsretniji dobitnik bit će nagrađen putovanjem u Brazil na utakmicu Bosna i Hercegovina  – Argentina za dvije osobe, dok će dodatnih 10 dobitnika biti nagrađeno sa VISA potrošačkim karticama sa pologom od 200 KM. Nagradnu igru dodatno interesantnom čini i promocija putem “proširene realnosti” tj. slikanja “uživo” sa motivima Brazila, ali i nagradna igra za najbolju fotografiju “proširene realnosti”  organizovana na facebook fan stranici UniCredit Bank.

1601532_611737782214229_1064401945_n

Backstage: Veoma ste aktivni na internetu i društvenim mrežama, smatrate li da je danas to najbolji način za komunikaciju sa klijentma?
Društveni mediji su promijenili način na koji mi komuniciramo, dijelimo informacije  i ostvarujemo međusobne kontakte.  Stoga je sasvim razumljivo da se društvene mreže danas smatraju  dodatkom postojećim kanalima interakcije s klijentima, gdje zauzimaju značajno mjesto, jer omogućavaju “razgovor” s klijentima umjesto “govora”, neku vrstu bliskosti u interakciji, te jednostavnost i brzinu komunikacije. Iako je u posljednje vrijeme zabilježen rastući trend korištenja ovih kanala komunikacije od strane kompanija, društveni mediji ipak nisu tu da zamijene medije u klasičnom značenju te riječi.

TT1

Backstage: Vašu nagradnu igru ‘UniCredit Bank i VISA vode Vas u Brazil” učinili ste još zanimljivijom, napravili ste aplikaciju Virtuelne stvarnosti, koja je prva aplikacija te vrste u BiH, odakle ideja za nešto takvo?
UniCredit Bank  prvi put je javnosti u Bosni i Hercegovini predstavila  AR tehnologiju (Augmented Reality – proširena ili virtuelna stvarnost) u sklopu Turneje trofeja UEFA Champions League u oktobru prošle godine. Tada su se posjetioci izložbe “ Walk of Champions” okušali u virtuelnom igranju s loptom s virtuelnim igračima. Tehnologija proširene stvarnosti  izazvala je veliku pažnju posjetilaca svih uzrasta. Istraživanje koje smo sproveli nakon Turneja trofeja, kako bismo izmjerili značaj i uticaj ovog događaja,  pokazalo je da smo posebno visoke ocjene imali za tehnologiju koju je UniCredit Bank koristila tokom ovog događaja, gdje spada i AR tehnologija.  Uz pomoć naše digitalne agencije iz BiH odlučili smo ponovo pokušati nešto slično kako bismo posjetiocima naših promotivnih štandova u šoping centrima u okviru nagradne ige “UniCredit Bank i VISA vode Vas u Brazil” priuštili i virtuelnu zabavu.

TT 3

Backstage: Šta je ustvari virtuelna stvarnost i kako funkcioniše aplikacija?
Virtuelna stvarnost mijenja način na koji vidimo svijet oko sebe, tako što se kompjuterski generirane grafike integriraju u stvarna okruženja. Ova nova tehnologija, zvana augmented reality  – virtuelna ili proširena stvarnost, zamagljuje liniju između onoga što je stvarno i onoga što je kompjuterski generirano.  Virtuelna stvarnost je mnogo toga, od toga da svojim mobitelom snimate okruženje i dobivate informacije o ulicama, historijskim spomenicama, do toga da se skeniranjem objekata ispred vas pojavljuju virtuelni 3D prikazi osoba, auta i sl. Konkretno u našem slučaju posjetioci drže A4 papir ispred pozadine, koja oslikava prelijepu plažu u Rio de Jeneiru (Brazil), dok se na ekranu pojavljuje njihova slika, gdje je papir zamijenjen sa koferom, zastavom Brazila ili samba plesačicom.

11574_611738235547517_1559909884_n

Backstage: Ko čini vaš tim sa kojim smišljate i uspješno realizujete sve inovativne aktivnosti?
Tim Marketinga i komunikacija UniCredit Bank čini 8 ljudi, koji zajedno sa ostalim organizacionim jedinicama unutar Banke u saradnji sa eksternim agencijama radi na izradi kvalitetnih rješenja za  promociju proizvoda i usluga UniCredit Bank, birajući uvijek, jednostavan i interesantan pristup našim klijentima.

TT3

Backstage: Vama to polazi za rukom, ali da li je teško biti uspješan u BiH i pratiti sve svjetske trendove?
Uspjeh je dobrim dijelom rezultat toga kako gledate na stvari. Ako u problemima vidite izazove i skoncentrisani ste na traženje rješenja, i pri tome ste uporni i predani, onda rezultati sigurno ne mogu izostati. Mi u UniCreditu posvećeni smo razvoju lokalne zajednice i podizanju kvalitete življenja svakog njenog stanovnika, kako kroz proizvode i usluge prilagođene modernom životu, tako i pružanjem potpore ekološkim aktivnostima i zaštiti prelijepe prirode naše zemlje.

Oznake:
<
collage

Merima Bešlagić: “Crtanje je trenutno samo hobi,...

>
04 - Susret sa ekipom kompanije David Webb iz New Yorka

Kaftan Studio: “Slijedile smo svoje ideje i ostale...

20150902_131007775

Preporuka

Kako postati video editor – by Amil Hujić?