Kategorije

Vesna Beganović – Partner i New business manager agencije Via media

Backstage: Partner i New business manager agencije Via media, stručnjak za tržišne komunikacije, organizator prve branding konferencije, osnivač asocijacije poslovnih žena One, žena, majka i još mnogo toga … kako to sve uspijete?
Dižem tegove da bih osnažila mišiće koji to mogu izdržati. Šalim se, duh i energija koje nosite u sebi, ritam kojim živite, životna filozofija, okruženje i vlastiti stavovi su  vaša srž. Ciljeve koje želite ostvariti postavljate sami sebi, odgovrni ste za vlastiti neuspjeh ili uspjeh. Ako vjerujete da je sve moguće, svjesni ste da trebate uložiti napor i vrijeme da to postignete, onda ne razmišljate šta, već kako ćete postići cilj.

Backstage: Koja je razlika između pomenute Vesne Beganović i Vesne koju poznaju tek posebni?
Nastojim biti jednostavna. Ne glumim, nemam predstave za javnost, ali slažem se s vama, postoje ljudi koji znaju moje nedostatke i mane. Poznaju  kakva sam kad sam ljuta, koji su moji usponi i padovi, npr. kako upravljam novcem. Mogu vam otkriti par detalja, ako nećete nikom reći? Moj pad traje par minuta, taman toliko dok ne smislim kako da prevaziđem poteškoće. Ne znam upravljati novcem, uživam samo dok ga trebam zaraditi, već odavno naš financijski direktor mi je ukinuo sva prava na upravljanje. Smijem se i kad sam ljuta, ustajem rano, zaspem u kinu poslije 21h. Bježim s vlastitih party-ja, jer ne mogu ostati budna do 23h, ali od 5h ujutro mogu da se smijem i radim. Grozno pjevam, plešem i najveći strahovi su mi bili časovi muzičkog.  Muž i djeca me od milja zovu “Firer”, ne znam zbog čega, zar nije OK da sve u stanu bude tip-top, a kretivni nered bude u redu?

Backstage: Otkrijte nam svoj tajni recept za uspjeh!
100 grama šećera, 175 ml. vode, 7.000.000 snova i 102% ljubavi za ono što radite.

Backstage: Da li u BiH postoje predrasude o ženama na vodećim pozicijama?
Ne. Ne želim čuti ni vidjeti. To je prošlost i način razmišljanja starijih generacija. Svi smo rođeni jednako, na nama je da razvijemo svoje sposobnosti i borimo se za svoj položaj, bez obzira kojeg smo spola. Danas ima mnogo snažnih i uspješnih žena na vodećim pozicijama.

Backstage: Šta mislite da je potrebno za uspjeh u marketinškoj branši?
Važno je znanje, ono će vam pomoći kako da budete tamo gdje želite. Trendovi, kontinuirana edukacija, prisustvo na internacionanim festivalima i strukovnim konferencijama, primjena novih tehnologija. Dobar tim, razumjevanje tržišta,  potreba kompanija i njihovih ciljeva, konkurencije. U BiH vam treba još i čarobni štapić.

Backstage: Da li je konstantna edukacija neophodna da biste ostali konkurentni u poslu kojim se bavite?
Ne možete pomoći drugima da na tržištu ostvare svoje ciljeve, ako niste educirani, ne pratite promjene koje se dešavaju, način na koji ljudi konzumiraju medije. Potrošači žele upoznati stvarne ljude i priče koje stoje iza brandova. Naš posao je da ispričamo autentične priče o brandu, prenesemo emociju od branda do potrošača,  da ih povežemo i njegujemo njihovu uzajamnu ljubav.

Backstage: Jeste li zadovoljni svime što ste ostvarili do danas?
Nisam u potpunosti. Ljudi koji me okružuju, ne vole to da čuju od mene, ali ja jednostavno ne mogu biti zadovoljna da sam danas učinila najbolje što sam mogla. Imam visoke kriterije i najstrožija sam prema sebi. Čini mi se da sam mogla bolje, kvalitetnije uraditi nešto do sada. To me tjera da učim, tražim put kako da budem bolja u tome što radim. Zadovoljna sam kad vidim da Via Media odrasta, da je dinamično okruženje u kojem rade zadovoljni, kreativni ljudi koji strastveno stvaraju inovativne ideje.

Backstage: Kako izgleda vaš uobičajen dan kad radite…odmarate…postoje li uobičajeni dani?
Ne volim rituale koji se ponavljaju, to mi je dosadno. Kad radim imam faze od onih kad se osamim, do euforičnih dimaničnih faza, kada moram s saradnicima podijeliti ideje. Osamim se kada sam posvećena stvaranju nečeg novog, planiranju, strategiji. Tada slušam inspirativnu muziku npr. The Chemical Brothers ili adrenalinski vozim auto. Nakon tog rituala moram izbaciti sve ideje, staviti ih na papir. Dani kada sam u agenciji sa saradnicima su inspirativni, kreiramo, izazivamo potrošače i slavimo ideje. Odmaram u slučaju nužde! Ne zato što nemam vremena za odmor, već što ne mogu dugo odmarati. Nakon tri dana odmora, osjećam se beskorisno, kao da bespovratno trošim vrijeme i ne doprinosim ničemu. Volim da se družim s malom djecom, motiviram ih da istražuju, odmara me kad im kuham ili ispunjavam želje. Šetnja psa mi je novi način da se riješim stresa.

Backstage: Kakvim ljudima volite biti okruženi u svom timu?
Pametnim. Duhovitim. Snalažljivim. Volim da imaju osjećaj za druge, da su optimistični, emotivni i smjeli. Ne volim “glumce”, neka rade u pozorištu, ne samnom.

Backstage: Na šta ste u karijeri najponosniji?
Što sam bila dosljedna svojim snovima. Oni su bili moja vizija koja se ostvarila. Ponosim se  trudu koji ulažem u mlade, želim da podijelim svoje znanje onima koji to od mene zatraže.

Volite li svoj posao?
Onako :-). Šta vi mislite?

Backstage: Majka ste troje djece, da li biste voljeli da se nastave baviti vašim poslom?
Svo troje su potpuno različiti, imaju različita zanimanja i afinitete. Prepoznajemo ko od njih ima sklonosti za biznis i rizik, ko je strateg, a ko umjetnik.  Omogućili smo im da sami biraju što žele biti i raditi u budućnosti. Želim da se bave onim što će biti njihova strast.

Backstage: Imate li u planu neke nove projekte?
Investiramo u budućnost, spremamo se za komunikaciju brandova sa generacijom “Z”. Novi projekti na kojima radimo su potpuno drugačiji od onog što smo do sada radili. Orijentirani su na digitalni segment, kretivnu industriju i komunikaciju kroz 360 stepeni. U razvojnoj smo fazi, koja će uveliko promijeniti Via Mediju u naredne tri godine. Razvijamo nove marketinške alate, prilagođavamo se trendovima, otvaramo nove niše i tržišta.

Backstage: Šta biste poručili mladima koji bi voljeli krenuti vašim stopama?
Neka krenu svojim stopama. Razmisle šta su oni u svojoj suštini, u čemu su najbolji i učine sve da to ostanu.  Umrežavaju se. Nikad nije bilo lakše doći do znanja, iskustva i poslova koje žele raditi. Neka sanjaju i imaju visoke ciljeve.
I da ne budu škrti na informacijama i djeljenju znanja.

Oznake: ,
<
Melika Husic-Mehmedovic

prof. dr. Melika Husić-Mehmedović – profesor iz...

>
1376740295960

Ajdin Šahinpašić – Direktor TKD Šahinpašić...

12274281_1079174275435190_672599767175819676_n

Preporuka

Amel Tuka: “Cijeli dan mi je posvećen treningu i...