Kategorije

Džejna Bajramović B.Sc. – Izvršni direktor za Marketing i član Uprave FDS d.d.

Backstage: Lično (datum i mjesto rođenja)…
26.08.1971. Sarajevo

Backstage: Edukacija, obrazovanje…trenutna pozicija…
Dip.maš.ing (na LinkedIn – u detaljnije)

Backstage: Izvršni ste direktor za Marketing i član Uprave FDS d.d., koje osobine lider treba da posjeduje?
Lider je za mene osoba (dakle nebitno da li je muškarac, žena, „mladi“, „stari“,… i ostale izdvajačke / preferencijalne kvalifikacije) koje ima znanja, petlju, sposobnosti, snage i hrabrosti da realizuje pozitivan cilj u ma kakvom kontextu.

Diva event - s Josipom LisacDiva event – s Josipom Lisac

Backstage: Koliko je bitna komunikacija na i između svih nivoa?
Više je potreban u stvari dobar sluh… u svim pravcima i smjerovima.

Backstage: Koliko traje jedna PR kampanja ( prema vašem izboru), šta sve podrazumjeva…Kada se proglašava uspješnom?
Trajanje PR kampanje zavisi isključivo o razlogu same kampanje… može od 10 dana do 2 -3 mjeseca, pa duže… A uspjeh je mjerljiv ciljem koji se želio postići kampanjom – bilo da je to informisanje javnosti / ciljane skupine o nekom novitetu, bilo neki vid kriznog komuniciranja, ili pak sistematsko stvaranje pozitivnog imidža o nečemu ili nekome, itd.

Snimanje Aura III - s kamerom in making offSnimanje Aura III – s kamerom in making off

Backstage: Šta uči iskustvo u vašem poslu?
Da nikada dovoljno nešto ne znam, da uvijek ima nešto nepoznato / nečuveno / neviđeno… i da što više znam, u stvari samo sagledavam koliko toga još ne znam!

Backstage: Koliko su javne ličnosti „jak“ medij?
Veoma. Meni je bitno „ko mi šta kaže, a ne šta mi ko kaže“… i to je ok koliko primijetim i većini. Glas javnih ličnosti je vrlo jak „instrument“… samo je problem u tome ko je sve danas postao „javna ličnost“, pogotovo kada s druge strane imamo masu koja nema svoje kritičko mišljenje / stav… tako da nam je tako – kako nam je.

Sa Amilom Sabic, Aura eventS Amilom Šabić, dizajner FDS marketing teama, na snimanju Aura III, Buško blato, sep. ‘13

Backstage: Šta ili ko je prema vašem mišljenju najveći brend koji BiH ima?
Na žalost, uništili smo sve iole vrijedno i čestito…i jedino nas ljudi vani i u regiji prepoznaju po – fudbalerima i „zv(ij)ezdama Granda“. Smatram da ima dovoljno veličanstvenih dostojanstvenih građana i generalno da Bosna i Hercegovina zaslužuje puno više, puno veće priznanje i prepoznavanje…tako da smatram da još nemamo brand koji bih izdvojila kao odgovarajući i dovoljno veliki jedne divne zemlje koju nemilosrdno uništavamo i degradiramo.

Backstage: Da li smatrate da previše potenciramo „mladi u politici“, „žene u politici“…da li bi trebalo da pomenuto bude konstanta, a ne raritet?
Da. Smatram da trenutno živimo u degradiranom / deplasiranom sistemu vrijednosti, u kojem se u svemu zadovoljava samo forma, pri čemu u datom trenutku, figuriraju podobni (mladi / žene / penzioneri / osobe s pos.potrebama / itd itd), a ne sposobni.

U Maglaju nakon poplava, isporuka donacije FDSaU Maglaju nakon poplava, isporuka donacije FDS-a

Backstage: Na koji način Fabrika Duhana Sarajevo podržava mlade uspješne ljude?
…zapošljavanjem, stalnim educiranjem, usavršavanjem …

Aura event, s kolegama iz FDSAura event, dec ‘13 – s kolegama iz FDS-a

Backstage: Smatrate li da bi BiH sa svojim proizvodima trebala biti konkurentnija u inostranstvu, ako DA šta nas sprječava?
Svakako. Na žalost nemamo podsticaj / lobiranje od strane naše države, a s druge strane , druge države su zaštile svoje proizvođače na svojim tržištima.

Backstage: Da li ste se Vi na svom poslovnom putu susretali sa preprekama zbog kojih ste pomislili odustati, koje su najčešće, kako opstati na zacrtanom cilju?
„Poslovni put“ i jesu same prepreke, i koliko ih više prevaziđete, utoliko ste i uspješniji i kompletniji igrač za dalje, za nove prepreke tj.izazove….a ne radi se o opstanku na cilju, već generalno opstanku i onda nema odustajanja. Samo naprijed. :-) .

Backstage: Podržavate kreacije domaćih modnih kreatora, često nosite njihove modele, da li smatrate da upravo naši kreatori mogu biti dobar adut za predstavljanje BiH?
Ja podržavam apsolutno sve kvalitetno bosanskohercegovačko. Smatram to svojom odgovornošću kao građanke ove države, kao osobe koja je na bitnoj poziciji, koja je eksponirana i koja je dužna da daa / daje primjer okolini. Stoga sam se i uključila u projekat / kampanju „Diva business collection“ uspješne mlade BH dizajnerice Belme Tvico Stambol. Njene kreacije mi se jako sviđaju, kao i ukupna priča kampanje koju su iznijele divne uspješne poslovne BiH Dive.

Belma Tvico Stambol - Diva business kolekcijaBelma Tvico Stambol – Diva business kolekcija

Oznake:
<
photo

Selma Berisalić Starfinger – Modni dizajner i...

>
1920021_10151922991615759_472888827_n

Gasha Miladinović – Stilistica i Poduzetnica

12274281_1079174275435190_672599767175819676_n

Preporuka

Amel Tuka: “Cijeli dan mi je posvećen treningu i...